Torsdagkväll

Hej, nu är jag hemma från bion. Den va superbra, missade lite i slutet för din slutt Elias! Jag läste ditt söta sms, jaja! Tror vi har den hemma hos pappa ändå, men Jenna skjussa mig på cykeln till övergånsstället sen är de kanske 500 meter hem till mig! Kan ta kort hur de sur ut hemma hos mig någon gång om ni vill? Men just nu sitter jag gnagar på min klubba, bilder kommer snart blev typ inga för tänkte inte så mycket på att jag hade kameran med mig. Och sen trodde jag kanske att vi skulle göra något efter bion men nej de blev inte så. Hade inte riktigt lust heller är ganska trött. Eftersom jag typ inte sov någonting inatt, men lite bilder blev de nog! Men skriver snart och lägger in bilderna då! Pussar / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0