To you!

Har du ens tänkt på hur länge vi känt varandra, det är exakt hela vårat liv. Men grejen är det att jag inte vet vad vi håller på, du sårar mig eller inte längre men du har gjort det på sista tiden och det vet du! Och du skall vara jävligt glad att jag förlåtit dig, det skall du vara tacksam förr! Gumman, jag skulle verkligen inte kunna leva utan dig, för dig har jag känt hela mitt liv och dig är jag trygast hos och du finns verkligen hos mig hela tiden när vi håller sams, dig kan jag gå till dig när jag vill prata! Du är min bästavän verkligen, och har varit det i alla mina år. Jag vetinte vem jag skulle varit om inte det skulle varit du och jag i alla dom här åren, men när sommaren slöt vet jag inte vad som hänt vi är inte frida och jenna längre vi är något helt annat, som vi inte vet vad vi håller på med. Det är som om någon annan styr oss, men snälla styr tillbacka till det andra när det var vi två mot allt och annat, när vi var som tajtast det saknar jag så groft mycket.

Tanken av att tänka på att inget är som förut är sårande, jag mår dåligt av att tänka på att någon som betyder så mycket så som du betyder för mig går bara inte det är sjukt att något sånt här skulle kunna hända, vi har sagt face to face att dert skulle vara vi för all tid liksom, men vad har hänt va kan någon förklara det för mig? Vart är min Frida, som är min bästavän som jag alltid verkligen kunde lita på hela tiden, om jag skall vara ärlig så kan jag inte lita på dig till hundra procent längre. Om jag skall kunna göra det, får du bevisa det för mig. Och tänka på mina känslor, vad jag känner för jag tänker på dina det vet du. Skulle aldrig i hela mitt liv göra så som du gjorde nu, hur kunde du egenligen. Varför just honom, och jag menar det. Frida du är en underbar tjej, och jag vill inte förlora dej, det skulle varit det största misstaget i hela mitt liv! Ta åt dig av låten, du är det bästa som finns och vi skall kämpa nu! Jag älskar dig min vän, mina kära närmaste bästavän, kämpa för det här nu!

Jag sitter och tänker på hur skit jag mår att inte vara med dig, för när jag är med dig mår jag aldrig dåligt men om jag gör det finns du där och får min att må bra dierkt! Och jag mår så sjukt dåligt av att tänka på hur mycket vi har glidit i sär, så mycket som vi har gått i genom både bra och dåliga saker såna saker som man aldrig glömmer, och någon som du går aldrig att glömma. Du är speciell för mig, väldigt speciell jag orkar fan inte mer utan dig nu! Jag menar allvar, jag behöver dig till hundra tio procent och ännu mer en det. Du får mig verkligen att må bra på högsta nivå, men utan dig så mår jag dåligt till den lägsta nivå! Kom tillbacka, kom tillbacka till oss förstår inte vart vi är på väg..

Att något av det här kunde hände kan jag bara inte ens tänka mig, vi skulle hålla i hop med varandra aldrig såra varandra. Men det har vi gjort just nu, men jag orkar inte mer utan dig så därför har jag förlåtit dig! Du har gjort ett misstag för mig, och det var det. Men jag vet att du ångrar det så jävla mycket, det ser jag och märker på dig. Jag litar på dig nu, igen. Som jag alltid gjort! Kan inte lita på någon annan så mycket som jag liter på dig, jag behöver dig verkligen. Vi föralltid nu! & Nu skall vi kämpa för allt, jag älskar dig!

   Till dig  Frida Maria Elmnert
/ Jenna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0