Tisdag

Hej, blev ju inte så att jag drog hem efter skolan idag nej? Så jag va med Engla Jenna och Lenea typ, och sen så tog jag hål i överläppen (visar bild sen). Sen då? Jag ringde pappa sen när vi var nere på Torgkassen, för jag skulle sova hos Lenea. Men nej de fick jag inte för pappa tror jag skolkade idag osv, så jag fick dra hem och nu kom jag typ precis hem. Han är inte så sur men jag får inte göra något ikväll? Men det är ganska skönt faktist, är fett trött häll på somna i bilen. Höhö, ja de va typ min dag.

Juste på hemkunskapen så gjorde vi ungstrull typ, de va fett gott vafan! Först så åt jag en där och sen några peppakakor som vi gjorde också. Sen tog jag och Engla med sig varsin, sen när vi drog hem till henne så åt jag upp både hennes och min. Mumma!

Jag ser verkligen fram emot imorgon då jag ska va med Elias, tihi. Tror vi ska va i Vibble? Jag vill det, men nu sitter jag och väntar på maten för den ska bli klar är fett hungrig ju. Hahaha, juste undra vad mamma och pappa säger när dom ser att jag tagit hål i läppen? Psykbryt eller? Haha, om ni läser bloggen så vet ni redan nu tihi.

Pussar / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0