tisdag

idag var jag faktist i skolan, haha! vi hade en vikare som hette jörgen? han var sjukt dryg, sa inte ett piss typ. Haha, han såg så ledsen ut hela tiden faktist, märkligt! Vi slöt kvart i två idag, slappt. Mamma hämtade mig, vi åkte förbi Max och hämtade Viktor Amanda & Max vi drog hem till mig och chillade ett tag, sen tagga till stan. Eller dom drog och jag träffade finaste Emma Tidblom, hon har lite kärleksproblem med johan just nu så vi snackade lite om det med Wiliam.. gumman, finns här för dig!

Sen drog hon, och jag träffade Victoria & Agnes dom underbaraste och roligaste tjejerna, haha skrattar fan hela tiden. Men jo, vi satt och snackade på donken sen drog vi oss mot bingeby och vi drog vi drog hem. Jag drog till mitt, och dom till sitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0