Sweet home!

Hello, jag och amanda kom hem vid halv 11 idag vi var as duktiga som kom hem en halv timme tidigare! Bror var här men gick nästan direkt han skulle hem och sova haha, och nu sitter vi ser på idol fan eddie åkte ut tyckte den där jävla reza med bigmama nästa kunde åka haha! Men ikväll var vi ju på puma, vi fick cykla dit för mamma och pappa hade tydligen druckit vin så dom kunde inte, så vi åt tacos och lite innan vi drog sen kom vi dit. Vi var där med Victoria och massor av annat folk, och sen ungefär vid klockan 10 drog vi till tjelvar och dryga. Och just nu är amanda dryg för hon är trött, fett jobbigt haha hon är as sur! :( hah

Men nu skall vi se film typ, " Alla älskar Alice " som jag ladda ner igår och blev klar ikväll men det är värt för jag tycker verkligen den är as bra! Så ja, så vi somnar nog vid ett kanske? mindre en det säkert. Och juste ja vi sa att vi skulle ta massor av bilder ikv, men vi hade fan inte tid vi hade så skoj och stog och garvade så det var rätt värt, men imorgon är ju mina föreldrar i stockholm hela dagen åker på morgonen och kommer hem rätt sent på kvällen. Så jag kommer nog ta hit lite folk och kolla på film lite och ha lite mysigt, även fast ja typ skall klä upp mig? Haha vene varför men det är kul, kan inte direkt använda sånna kläder typ i skolan och fritid och så. Men nu orkar jag fan inte skriva mer för amanda gör mig på dåligt humör för hon är så jävla sur, och det är fett tråkigt då. Men skall bara säga en sak, Frida om du läser det här är jag fett ledsen besviken & sur på dej! Du måste ringa mig direkt när du ser det här din lilla dumma falska vänn, man gör inte så här som du gjort nu. Du sårar mig, fan vad lågt. Du svor på allt att du aldrig skulle kunna göra så, men så gör du så här ändån fyfan, vetinte om jag kan förlåta dig för det här! Fyfan, och det kan ju inte vara sant och dom som jag hörde det av dom såg jävligt seriösa ut och jag litar på dom nu. Men nu är min litande känsa försvunnen av dig, och kanske kommer vara det för all tid. Men ring mig när du ser det här så bestämmer vi att vi träffas så snackar vi om det, det är fan viktigt! Men nu skall jag och Amanda se film och sova och värma oss fan vaaad skönt, men aja pussar! / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0