Stallet

Hejsan!
Kom hem för ett tag sen och har ätit mat och snart ska jag duscha, Eva är här också och ska sova här inatt. Mysigt, men i skolan va de as bra typ. Vi började med matte tror jag? Och då när jag kommer ut från klassrummet när den är slut så skriker någon "fjortis!" (oseriöst) jag vänder mig om och kollar sen går jag ett steg kanske sen kollar jag igen då ser jag att det är Robin som står där och skriker, jag blir helt jävla super glad och hoppar upp i hans famn och börjar nästan gråta. Shit, har aldrig varit så glad i hela mitt liv. Har ju inte träffat han på aslänge! Har saknat han jätte mycket och så, älskar dej bror! Men iallafall, sen vid 12 åkte vi ju skriskor ganska kul faktist Viktor och Max SÖG på de måste jag säga. Men sen drog jag till stallet och red Ludde i skogen lite med Josefin som red sura Hasse, nej jag skojade men han är lite sur i stallet och lite bråkig. Men sen träffade jag lilla Lovisa, världens sötaste verkligen och hur liten som helst. Sen så snackade Sandra om att jag skulle få rida in hennes nys hingst fast som blir valack på torsdag. Sen sartt jag på han för fösta gången idag, ingen annan har suttit på han innan *STOLT*. Och sen myste jag lite med Dennis Sandras andra häst som springer på travet, och är en riktig vinnare ju! Men nu ska jag kila och se film och äta kakor med min familj + Eva som tillhör familjen. Pussar / A

Juste, bilder från stallet kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0