Sov Sött

God natt & sov sött allihopa!
För nu ska lilla Amanda gå och lägga sig och smsa lite, och sen när jag vaknar imorgonbitti ska jag blir bäst på att uppdatera. He-he, önska mig lycka till! Men sen så ska jag ha lite lektioner på morgonen, sen vid lunch ska vi ta oss till ishallen i Rävhagen på något sätt och vara där vid 12. Mamma skulle se om hon kunde köra mig (LAT?!) men de bror på om hon är klar hos frissan som hon ska vara hos klockan 10. Hihi, lite information samtidigt här asså. Men nu ska jag ställa alarmet på mobilen, stänga av datan och lite. Sen imorgon efter vi åkt skriskor ska vi tydligen tillbaka till skolan och ha en lektion (elevensval) som är 40 minuter? ONÖDIGT?! Aaah, blir fett trött sen direkt efter de ska ja dit igen fast mitt emot och rida eller köra tror jag. Fett  onödigt kan man kalla de? Och jag fick inte dra direkt därifrån men jag tror jag ändå kommer få göra de på något sätt. Mamma tyckte ju också jag skulle få dra direkt till stallet därifrån. Men nu ska jag sova. Pusssssar / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0