Söndag

Hej, nu sitter jag & amanda här hemma vid mig! Vi har inte hunnit skrivit idag, kolla här nu skall jag beskriva allt vi har gjort hitilis idag, och varför vi inte har skrivit på hela dagen.. Riktigt otur's dag tycker jag att det är för oss idag, och vi har seriöst haft as mycket otur, iallfall jag. Men kolla här nu! :)

Vi skulle gått upp klockan 8.00 men klockan ringde inte, vi skulle varit vid södervärn kl 09.30 men då vaknade jag och skrek på amanda och vi sprang upp och fixade oss sen körde mamma oss dit, om ni undrar vad vi skulle göra där så skulle vi se på innebandy, max elias emil viktor och massa mer folk spelade! Vi träffade Ville & Elias där, roliga pöjkar det! Sen slöt matchen och dom vann med 12-2 duktiga pojkar! haha, sen drog vi till säve och kolla på när Ville och några skulle spela fotboll. Sen hämtade pappa oss och vi var hemma vid mig och fixade oss, och jag småbråkade med mamma lite.. Eller rätt mycket, så hon åkte ifrån oss när vi skulle till södervärn för att kolla på endre. Men hon blev sur och åkte, så vi skulle cykla och då tänkte vi det. Men då  gick vi ut och min dörr när man skall gå in till mig lås ju av sig själv när man stänger, så glömde jag min cykel nykel inne! Så vi kunde inte cykla, men som tur var gick den en buss till södervärn så tog vi den, och som tur var hade jag pengar. Endre vann med 6-2 as bra!

Och nu väntar vi på maten,  vi skall äta kalops! Vet nice och as gott ju, jeppa min bror är här så vi blir hela familjen + amanda som äter här. Fast amanda är som en i familjen enligt mig! Haha, och sen skall vi träffa Ville &
Max. Egentligen skulle elias varit med men han kunde typ inte, så amanda träffar honom på onsdag i stället. Jag vetinte vad jag och amanda hittar på med Ville och Max, får se. Skriver ju senare ikväll också, och sen klockan 21.00 ikväll så är det en as bra film på 4:an men kommer inte ihåg vad den heter, men iallfall den skall jag se. Aja, puss på er! / J

Bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0