Sleep Sweet

God natt allihopa och tack för alla som besöker våran blogg, jätte gulligt vi blir så glada när ni slänger in kommentarer också. De borde ni göra mer tycker vi! :)

Men nu ska jag som sakt sova och drömma sött ska jag göra. Och imorgon ska jag till stallet direkt efter skolan typ har typ 20 minuter på mig att äta och byta om.. Hehe, men nu måste jag verkligen sova. Och vet ni va duktig jag va eller, plattade håret nyss så jag slipper platta så mycket imorgon för då kan jag sova längre och jag är fett trött på morgonen så bränner mig typ alltid.. Men nu ska jag smsa lite med min söta små kompisar som har mitt nummer, 073******7. Hahaha, trodde ni jag skulle ge ut mitt nummer? No way, de räcker med dom smsar mig redan blir redan trött på de liksom. Hehehe, nej nu måste jag sova tror jag sätter på "Belles magiska värld (Skönheten & Odjuret)" idag igen.. Såg den igår också vettni de va jag och Jenna som skulle se den men orkar inte ta ut den ur datan så jag ser den om och om igen.. Tihi men god natt en gång till.

Juste, funderar på att ta ut min piercing tyker inte jag passar i den så bra.. Men vad tycker ni ska jag de eller inte?

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen av er skall ha piercing när ni bara är 13?

2009-11-20 @ 17:51:27
Postat av: Anonym

Ingen av er skall ha piercing när ni är 12-13.

2009-11-20 @ 17:52:42
Postat av: Amanda

Hihihi, jadu det är din åsikt de ja. Men tyvärr så är de redan fösent både vi har redan tagit de! :)

2009-11-20 @ 22:11:35
URL: http://bblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0