Skola imorgon?

Hahaha, blev fan just bombad med sms utan Elias. Fast det va ju inte störande direkt, de va ju gulliga sms så. Men vet inte om de blir skolan imorgon? För både Viktor och Max är sjuka och jag vet inte vad jag ska ha för temasaker? Och allting är bara blä, eller jag ska nog ha hemkunskap och vika papper imorgon tror jag men är ju liksom inte säker? Fan vad jobbigt dehär blir nu asso, men ska ju snacka med pappa imorgonbitti för just nu ligger han och sover. Och det ska jag också göra snart är fett trött.. -.-

Men vi får se hur det blir imorgon, vill till skolan för att träffa Elias men jag vill inte till skolan liksom. För alla andra i min klass har juvalt en massa andra grejer än vad jag har. Inte bra nej, de kan jag ju säga. Men nu ska jag nog fixa mig lite och sen pysa i säng skriver imorgonbitti hur det blir. Pussar / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0