sick

Tjo bloggen, jag är sjuk idag eller inte riktigt sjuk! Men pga av allt med piercingen och munnen, så har jag jätte ont i min mun och så när jag vaknade så fick jag jätte ont i halsen, lite hemskt ville faktist till skolan idag! Tråkigt, men får se om jag pallar med trännigen ikväll jag pallar säkert, men det är bara det om pappa går med på det.

Amanda & Elias kommer hit till mig när dom slutat iallfall, så lite sällskap får man ändån under dagen. Alltså ni skall bara veta hur damp jag får min mobil, den är helt jävla sajk i huvet. Min kamera funkar inte, sen skärmen dampar hela tiden typ 24/7 hoppas alla förstår vad det betyder, det borde man göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0