Segt

Hej, nu sitter jag vid Jennas data. Ha-ha, men snart ska jag nog sticka härifrån ska dra vid tio i ett och byta om och fixa mig hemma sen runt två någon gång så ska jag och provrida en polle ju. Försöker få Jenna att hänga med, men hon vill typ inte sen ska hon sälja bollar.. Blä på dej Jenna! Men senare ska vi ju va igen, vet inte riktigt vad vi ska göra? Men vi hittar nog på något som vanligt.

Och imorgon, ska jag nog va med Elias tror jag. Han ska kanske splea innebandy men då ska jag va med han innan eller efter det bror ju på hur dags den är.. Sen om han inte spelar kanske vi kan gå och kolla innebandy? Det har typ blivit en drog för mig, tycker det är askul. Jenna sitter och fejkspelar gitarr bara för hon suger på det och den är ostämd och vissa strängar har gått av. Lite sämst va? Hon satt liksom på en låt från mobilen som dom spelar gitarr som förspel. Ha-ha-ha, ni ska veta hur kul de va? Och nu blev Jenna sur bara för jag är "sur" när jag boggar? Men nejdå jag är bara koncentrerad och trött. Så nu orkar jag verkligen inte skriva något mer, men skriver när jag kommer hem till mamma. Pussar / A


Kommentarer
Postat av: jenna

haha wtf, blev ja sur ? :P

2009-11-14 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0