Sådär ja!

Hejsan, kom hem för ett tag sen och försökte att blogga men de gick typ inte det blev något fel? Men åkte ju till stallet direkt efter skolan och jag Sandra och Josefin hoppade lite ute i skogen. Men inge kul att höra om de, men red inte lilla Hingsten idag för vi skulle göra det när han blir valack istället imorgon men vet inte om måste vänta med att rida osv? Men sen körde Sandra hem mig jag bytte bara om och sen skulle jag dra ner till hamnen och träffa Linnea, fast det blev ju inte riktigt så. För när jag kom innanför murarna ringde jag henne och skulle fråga vart i hamnen är du? Och då skulle hon precis åka hem så jag fick lite extra motion och gå hem igen. Ändå rätt skönt, mamma åkte iväg precis när jag kom hem och har ännu inte kommit tillbaka undra vart hon kan vara? Hon kanske är och handlar, men inte såhär länge väl. Kanske stor handlar, vad vet jag? Men annars då, jag har inga planer för kvällen ska hoppa in i duschen nu för de va inte fresh att gå till stan och luka häst.. -.- Men ska bara ringa mamma flöst och kolla vart hon är börjar faktist bli lite hungrig här! Mamma ta hans om din lilla flick nu när hon behöver mat, haha skojade!

Och juste, jag ska f*n börja träna riktigt hårt här ska ju först rida & köra Ludde och vi ska nog skriva på kontraktet snart.. Wiiho, men sen ska jag börja ut och springa och sånt Jenna är du med att ut och springa eller? Sen ska jag ju börja gymma med mamma, och sola! Haha, det är min belöning om jag gymmar får jag sola. Men nej nu kurrar min mage ritkigt mycket kanske får ta en macka innan maten men då blir lilla mamma sur. Och så alla vet något tråkigt, min mamma har gjort bruna slingor! Hahaha, vet inte varför jag skrev det men har inget annat att skriva liksom?

Joo, jag kan skriva om min skoldag. Vi fick sluta tidigare idag, eftersom Anders min lärare skulle på eftermiddagen hem och typ fira sin fru? Och då slapp vi Krt. så vi slutade 20 över 2 iställer för 10 i 30 okej en halvtimme tidigare? Men det är iallafall någonting. Men då stack jag och Robin ner till hamnen och träffade Linnea som kom in med båten! Sen vid 3 ungefär så hämtade mamma mig vid Solbergabadet och då åkte ja ut till stallet. Men nu ska lilla Amanda ringa sin mamma och be henne skynda sig med de hon nu gör. Pussar / A

Jag tror jag ska bli brunhårig med ljusa slingor iställer. Hahaha, Jenna jag vill också ha mitt hår så! Nej men de är för 2 tjejer i stallet har så jävla fin hårfärg och den ena har typ brunt as fint och andra lite mörkare med ljusa slingor i. As fint ju, men vad tycker ni? Mamma kommer gå i taket när jag berättar dehär hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0