Pratar m. Jenna

Hejsan bloggen!
Sitter just nu och snackar med Jenna i telefon och har pecis målat mina naglar, jätte mysigt. Men ska snart ta och sova tror jag, fast först ska jag fixa lite till. Men har flätat hela mitt hår och får se hur de blir imorgon, aslänge sen jag gjorde det ju. Men ja, har inte så mycket att skriva mer, slutar typ 20 i 3 imorgon. Tar ett elevensvalpass med Frida i min klass, vi ska nog göra klart vår SO uppgift så vi slipper göra det hemma. Sen kommer Jenna och då ska vi hem till min pappa och hämta lite grejs och ta lite pics. Och Jenna sover i telefonen nu. Men god natt på er / Amanda

Imorgon måste jag göra följande saker

 Äta frukost
Plugga ifatt allt jag ligger efter med i skolan
Göra ett elevensvalpass med Frida
Va med Jenna och ta en massa bilder
Träffa Linnea innan hon åker, & kanske sova över (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0