Pigg!

Hej, jenna här amanda ligger och sover i min soffa. Vi har sett på rosa the movie sett den tusen gånger så det var ingen kul att de se på jag sov i början och amanda nu på slutet, ja så nu har jag vilat klart mig och skall snart börja fixa mig inför puma!

Ouups amanda vaknade till lite, haha det var väll för hon fick sms av elias eller något sånt. Ja, vi skall på puma ikväll och amandii skall sova här vid mig! Vi skall se på " alla älskar alice " ikväll när vi kommer hem, om vi orkar jag kommer nog vara as trött för jag skall dansa som fan ikväll med massa folk. Har inte gjort det på veckor, typ en månad sen! Jo dansade lite med Ida & Regina förra veckan, men och nu har jag ju så mycket kamra på den här mobilen som jag har nu så nu kan jag ta kort, men har ingen blixt men det funkar har 3.2 mx på min mobil duger jävligt bra för mig! Amanda har ju blixt på sin mobil också så det kan man ju ha. Och gud det rullar på här vid amanda det vibrerar över soffan och nu vaknade hon till och snacka med mig om något dansskit fattar ingenting men iallfall, och nu kom mamma hem! :) skriver snart eller något! / Jenna

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

sweet!

2009-11-13 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0