New moon

Ätit lite frukost nu, mätt nu. Och mamma har dratt och letat efter sina hörlurar haha, och jag skall ta och hoppa din i durren alltså dushen eller hur det stavas.

Och ja, ni ser rubriek " New Moon " nya twilight, den skall jag och Amanda och typ min mamma gå och se. Den verkar så sjukt bra, för twilight är så jävla fucking bra! Bästa filmen jag sett verkligen, så det längtar jag till som fan. Hoppas du gör det också Amanda! ;) Haha, ajuste amanda skall träffa Elias idag och vara hemma hos honom för första gången, sjukt pinsamt tycker jag iallfall haha!

AMANDA!! GÖR EN HISS OCH DISS så gör jag en imorgon, :) Men nu måste jag hoppa in i dushen! Pussar / Jenna


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jo jag kan försöka komma på en HISS & DISS om jag hinner. För jag ska snart iväg till Elias tror jag (a)

2009-11-18 @ 12:11:37
URL: http://bblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0