Morgondag

Jo men tänkte att jag kunde berätta lite för er vad jag skall göra imorgon kanske, allt är inte riktigt planerat! Eller jo det är det ju fan visste, fan vad glömsk jag är. Gammla jenna på gång eller? Nej driver bara, lite förrvirad kanske bara. säger vi eller hur? Haha.. Pinsamt ju!

Nej men som sagt, imorgon går jag ju i skolan till halv två bara, sjukt slappt och vi har förmodligen vikare! Och vi har typ bara SO lektioner imorgon och lite engelska en lektion typ, jätte skönt ju! Men efter jag slutat tar jag bussen in till stan sen väntar på Amanda vi skall umgås lite, vi skall va med Elias också typ Amanda's pojkvän? eller vetinte snart kanske, men han skall vara med iallfall så som amanda sa det. Hehe

På kvällen vid kvart i 6 skall jag träna innebandy! Äntligen gud vad jag har saknat det den här veckan faktist, är ingeting utan innebandy så fantasikt kul jaja. Men för dom som spelar innebandy så säger jag att jag skall träna på höger sida, får se hur det går. Bra eller dåligt kanske? Vetinte ju inte ännu, blondkanske ? höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0