Livet är svårt!

Hejsan, jag sitter och chattar med Lenea på msn just nu och nej ni får inte min msn. Vi snackar lite om vad som hänt och allt möjligt, roligt att veta va? Men jag börjar bli ganska trött nu så ska nog kanske se om jag kan hitta någon film att sätta på. Vill att någon ska komma hit? Men ingen får typ av pappa ju, jo Jennifer min kusin skulle säkert få komma hit men för de första vet jag inte om dom är lediga imorgon? Isåfall kunde hon sova här. Och för de andra vet jag inte om hon är på landet eller i stan. Hehe, men smsar med henne nu så ska kanske fråga. Men jag har tänk lite på mig och William nu, asso när vi va tillsammans och höll på innan vi ble tillsammans? Och massa sånt, hemma hos Jenna och allting verkligen. Så nu har jag kommit fram till allting, jag saknar inte dej William, jag saknar känslan. Så Lenea, varsegod kör gärnet!

Men Jennifer skulle ut till landet idag, tråkigt.. Men ändå ganska skönt så får jag lugn och ro här hemma, nej jag skojade Jennifer är så lugn så! Men nu ska jag chatta vidare med min bästavän Lenea, Pussar / A




Hejdå det gammla! - Hej de nya!


Kommentarer
Postat av: lenea

:$

2009-11-18 @ 12:08:06
URL: http://ettlivsomlenea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0