Kom tillbaka! <3

Linnea Johansson. Du är de bästa som hänt mig, du är den bästa i mitt liv. Det är alltid du som söttar mig igenom allting. Vi har gått igenom så jävla mycket tillsammans och det är för dej jag lever. Alla minuter, alla sekunder tillsammans med dej är helt oförflömliga. Glömmer aldrig dej, det skulle aldrig gå. Glömmer inte hur söt du är gumman, när man ser i dina fina ögon ser man glädje. Man blir helt glad när man ser dej, man hör dej från flera kilometers håll att det är du. Du är helt underbar gumman, vad som än händer och du behöver mig så lovar jag gumman att jag ska finnas vid dej. Även om hur långt bort du är jag kommer så fort jag kan. Jag jag gör allt för dej, klarar mig inte utan dej. Och Måndagen den 23 noveber klockan 15.22 får jag ett sms utav dej och där står det "Jag åker från gotland om en timme typ. Saknar alla redan" när jag fick de smset utav dej fattar jag. Det är då jag fattar att jag inte klarar mig utan dej, natten innan precis skickade du ett sms till mig klockan halv 12 och frågar om du kan sova hos mig? Jag ringer upp dej och frågar vad som hänt, om du ens kunde sovit hos mig dom timmarna, om jag ens kunde få träffa dej någon av dom timmarna. Dom timmarna skulle vara hur värdefulla för mig som helt. Och nu har du åkt, jag kan inte fatta det? Du har åkt ifrån gotland, du har åkt ifrån mig. Jag vet att du inte vill, direkt när jag fick reda på att du skulle åka försökte jag få tag på dej, men det gick inte att komma fram på telefon. Försökte få tag på din syster och fråga om det verkligen va saknt, fick inte tag på hennes nummer. Men sen efter tag ringer du, jag sitter ch gråter. Gud jag var helt glad att få höra din röst, även om de va på telefon. Allting är helt meninglöst utan dej, livet är inte värt att leva utan dej. Jag älskar dej Linnea Johansson, och jag klarar mig inte utan dej har du förstått det ännu? Jag har gråtit i flera timmar för dej nu, jag vill att du ska komma tillbaka nu. Jag orkar inte det här längre, det funkar inte utan dej. Jag behöver dej nu gumman! Tänk på allt vi gjort tillsammans, tänk på alla minnen. Jag vill bara spola tillbaka i tiden och pausa då jag är med dej och jag ska hålla om dej riktigt hårt och aldrig släppa taget om dej. Du är min bästavän och kommer alltid att vara de, du kommer alltid att vara bäst kom ihåg det sötnos. Jag älskar dej mest, och kommer alltid göra det!
/ din egna Amanada Ahlström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0