Just nu

Ah jo, just nu sitter jag hemma och mamma ligger i soffan och går nu och lagar mat till mig. Skall träna vid 7 så skall vila lite nu, orkar inte ut och umgås. Det finns nästan inget och göra längre på gotland på vintern, så tråkigt. Det ända sociala är typ att vara på stan, inte förr att det är så mycket folk där heller. Men skall börja med att dra till stan på Fredagar bara, för då är det folk så jävla socialt! Skall börja vara hemma mycket nu, imorgon skall jag och Amanda dra hem till henne. Inte till stan iallfall! Stolta haha.

Jag tänker på min Linnea, jag saknar dig. Allt är så tomt utan dig, du kanske gjorde lite crazy saker men du är ändå min vän, och du betyder mycket för mig. Aldrig en minut utan att skratta när man är med dig! <3 Miss you, och det tror jag alla gör gumman, kämpa förr att komma tillbacka nu!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0