/ Jenna

Hej, nu är mitt hår tort och klart. Amanda har väl skrivit att jag färgat mitt hår? Min utväxt och lite slingor, min utväxt blev bara lite gul. Men skall färga den imorgon igen, plus min hårförl amanda och jag skall inte vara på stan vi skall vara hemma och mysa sen puma på kvällen, så dukiga!

Och jag känner så jävla duktig, och ni anar inte varför tyck vad ni vill men jag känner mig stolt, JAG HADE INGE SMINK PÅ MIG PÅ HELA FUCKING DAGEN haha ett rekord för Jennifer Othberg liksom, men whaetever jag behöver sova nu! Asa trött och skall palla upp till skolan imorgon, jag och min beby Amanda skriver imorgon.
Pussar / J

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha, ofta stolt att vara utan smink! Riktig blondie asso ^^

2009-11-12 @ 23:09:01
URL: http://jenniferothberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0