I <3 Innebandy

Fan vad jag älskar innebandy, det är helt sjukt. Det roligaste intresset som finns, inte en sekund som jag har det tråkigt i det alltså. Jag bara älskar det, verkligen över hela mitt hjärta också! Ett skit stort hiss till det!
_____________________________________________________________________________________


jo men som sagt, jag kom hem från tränningen förr ett tag sen! Skit skoj, jag och mamma åkte och handlade lite på maxi efter. Och nu har jag bara suttit och slappat vid datorn, och straxt skall jag hoppa in i duschen sen funderar jag på att sätta på en film och försöker sova. Imorgon har jag rätt lång dag i skolan, efter skolan drar jag hem och vilar lite, ( bloggar ) sen träffa amanda älskling. Vi skall filma lite olika saker, ett videoinlägg kommer då! :) Sen när vi filmar skall vi filma massa roliga saker, och sen lägga in på bloggen. As skoj ju! :)

Och nyss bestämde jag med Maja Lundberg älskling, att vi skulle vara på Torsdag. & Då skall kanske Frida vara med också, jag och frida måste prata i genom lite. Om massa saker kan man säga, man måste prata ut sig till sin bästis. Eller jag skall inte säga bästis, har många!

Har jag sagt att jag och Emma Larsson sitter alltid ute på rasterna och tänker med varandra och kollar på innebandy när killarna spelar? då sätter vi brevid varandra vid vägen utomhus och lyssnar på musik i hörlurarna och tänker, gud vad jag tänker ut då alltså! Gumman du är underbar, älskar dig! Och jag älskar vårat spel innebandy alltså, gud vi = samma kejde förevigt!

Mina fingrar verkligen splittrar över att den verkligen vid skriva, jag vill verkligen inte sluta skriva. Mitt huve tänker inte ens, jag bara skriver på liksom. Aja! Konstigt, är som jag är kan man säga. Fråga mina närmaste vänner, tillexmpel amanda! Haha

Aj gud, vet ni dessie har klippt sitt hår, hur fan kan hon.Hon som hade så jävla långt fint blond hår så klipper hon av det? För helvete vad ovärt, är säker på att hon kommer ångra sig snart.. Riktigt blondt aktigt gjort. Rätt stolt att jag inte är så blond och gör så! Hehe
/ Jenna
                                
                                                                      

Kommentarer
Postat av: Emma

jag älskar dig med , världens bästa kompis <3

2009-11-25 @ 22:14:19
URL: http://emmazarasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0