hemmma

Hej bloggen, jag har varit hemma idag från skolan förr att jag var trött och orkade ärligt talat inte med den där vikarien! Men får tillbacka lena på onsdag, men går till skolan imorgon. Så jag jobbar hemma idag med SO/NO och läser lite bok, sen så kommer Amanda tilll mig och halv timme. Jag vetinte vad vi skall hitta på, jag vill baka! Sen så vill jag kolla på en halsduk!

VIKTIGT LÄS HÄR! Igår spelade jag ju match, så sa mamma så här innan matchen du får 500 kr om ni vinner. Och då vann vi ju, ofc! Så nu skall jag få 500 oh yeah, så nu idag ska jag kolla på en halsduk som jag vill ha! Och om ni undrar varför jag inte lägger ut bilder så mycket är förr att min kamera på mobilen är pajj. Helt sajk ju, men nu funderar jag på att hoppa in i dushen!

Sitter vid min brors dator hittade en gammal bild, haha fyfan!
/ Jenna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0