Header

Jag skall fixa en header nu, har redan tröttnat på den som vi har nu! Haha, tröttnar lätt. Men designen är fin tycker jag! Amanda & jag tog ju lite bilder igår och så, kanske kan ta lite av dom bilderna då. Har ju sjukt många också, men så svårt att välja också, har ju presic lärt mig det här programmet. Men jag skall försöka fixa photoshop, det är jätte många som liksom har en skiva hemma hos sig och då kan bara låna den och instellera det på sin data liksom sen är det klart, men skall fixa det när vi flyttat!

När jag och amanda skall göra om våran deisgn helt, eller det är ju jag som gör det. Hur skall vi ha det då? Vilken bakrund eller så? leopard kanske, nej jag vetine vilka färger?


Kommentarer
Postat av: jelena

vilket program änvänder du nu ? ;D

2009-11-14 @ 18:54:30
URL: http://jelenasaric.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jag använder en slags photoshop, kommer inte ihåg vad den heter just nu. :)

2009-11-15 @ 21:21:14
URL: http://bblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0