Gooood Night

Hej sötnosar!
Sitter här och har kollat lite på tv medans Eva har suttit vid datan. Men nu ska jag nog fixa mig lite osv, sen ska jag fortsätta smsa med älsklingen Elias (a). Hihi, men har inte så mycket att skriva utan att imorgon slutar jag 10 i 3 och ska va i stallet vid kvart över så har liksom 25 minuter på mig.. Fast mamma hämtar mig vid solbergabadet vid 5 i, så då har jag 20 minuter på mig att åka till stallet bara sen får jag byta om där eller i bilden. Och innan får jag köpt macka i caffis eller något, mumsigt! Och i stallet ska jag Josefin och Sandra ut och rida i skogen, ska nog hoppa lite. Josefin skulle låna någon ponny som hon skulle hoppas, och Sandra ska hoppa Dennis tror jag och jag Ludde självklart! Men iallafall, nu ska jag och Eva snick snacka lite. God natt och dröm sött! / Amanda

Älskar er sötnosar i klassen!

Kommentarer
Postat av: agnes

men amanda, beskär mig !!! <3

2009-11-25 @ 18:52:28
URL: http://lorehn.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, Agnes nej du är så söt så ! :)

2009-11-25 @ 21:13:27
URL: http://bblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0