Godnatt

Godnatt alla små bloggläsare!
Nu ska jag ta och fixa mig förläggdags, är väldigt trött och ska upp tidigt imorgon för ska hinna duscha. Okej, det blir väl uppstigning runt 6 någon gång? Men då kommer jag hinna blogga osv, och juste imorgon har vi också matteprov eller det är ju sånt som vi redag gjort men ändå. I Tisdags tror jag att det va gjorde jag och också en sånt matteprov fast då va de G-provet tror jag? Och i de fick jag G-, inte bra men dom flesta hade det eller IG. Så är ganska nöjd ändå, för är heller inget geni på matte. Men så imorgon måste jag göra om uppgifterna jag inte klarade på förra provet eller liknande uppgiften och sen ska jag göra VG-provet tror jag? Har inte riktigt koll på vad alla prov heter. Hehe, men nu blev de lite skolprat här samtidigt trevligt trevligt! Men nu snart ska jag verkligen sova. Bjuder på lite bilder innan jag somnar, pussar / Amanda


Kommentarer
Postat av: Jenna

fint inlägg gumman, älskar dig! <3

2009-11-12 @ 23:02:44
URL: http://jenniferothberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hihi, du kan va fin gumman ! :)

2009-11-13 @ 18:10:25
URL: http://iihmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0