godmorgon

Hejsan, jag har presic typ dushat och lite. Snackar lite med Amanda på msn just nu, hon är överlycklig för hon skall få en häst typ och då skall jag hjälpa henne lite då&då fett nice ju! Saknar dig amanda, vi träffas imorgon eller något? och ser på film, right? hör av dig när du läser.

Idag skall jag åka till mamma's kompis kerstin för att vi skall kolla på min piercing, eller ja jag tog ut den. Och nu skall vi kolla om det är influmerat för det ser ut som det och min läpp är sne :/ kanske blir sjukhuset nästa? Nej jag vetinte, skall kolla vad Kerstin säger! Hoppas på det bästa, och plus att det är svart innuti hålet :S Fett konstigt, ångrar verkligen allt!

Ikväll skall jag nog vara med alla som jag var med igår kväll, orkar inte skriva upp alla? Men jag tror nog att jag gör det ändå vetinte om jag kommer ihåg alla med victoria milla casper lucas zerne malin maja engla regina ida linda natilia ragge jonas johan wiliam, sen kommer jag faktist inte på något mer? Äcsh, men som sagt så saknar jag min Amanda mer en allt och annat! :(

Nu skall jag gå och fixa mig och ÄÄÄTTA! sen kommer jag till datorn igen, puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0