Förlåt

Förlåt för jag inte skrev igår, och skrev inte förens nu liksom. Men igår va jag i stallet hela dagen typ, jag åkte dit direkt efter skolan för att köra Ludde med Josefin sen skulle Lenea provrida en polle. Och då skulle jag kolla på, men iställer så fick jag rida Lenea och Emmas (hennes storesyster) häst Peppe som är 5 år.. Fast jag skulle bara skritta och trava på han lite, medans Lenea hoppade Melony (hästen hon provred) som är ett liten B-ponny oh 5 år, 3 år äldre än Ludde ju! Hahaha, men är fett trött och jag kan inte skriva så mycket mer? Har asont i armen för igår så tog vi de där vaccinet mot svininfluensan som gjorde sjukt ont. Förlåt om ja skrämmer upp er som inte tagit den, men AAAJ de gör ont! Så det är jobbigt att skriva, så ska nog sätta på en film och smsa lite. Pussar / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0