Förlåt!

Hejsan, :) jag har inte bloggat så mycket. Men det är skolan, och sen så är man ju med lite kompisar! Men så fort jag har en data nära mig så går jag direkt och bloggar, men snälla fortsätt att besöka! Vi bloggar mycket ändå, bloggar ju varje dag men inte så mycket!

Idag var jag på stan med Amanda Engla Linnea, Wille Johan Jonas Raggo Jakob. Vi stog inne i innerstan och snackade typ i hundra år, as skoj faktist! Bästa folket, och så har jag snackat lite med frida idag för är sjukt besviken och ledsen på henne. Men hon verkar inte bry sej, eller jo hon vill bli kompis med mig igen och massa! Men vetinte hur jag skall göra, men skall skirva en lång text om henne snart i think!

Men nu skall jag gå och äta pannkakor, skriver när jag ätitit! I morgon är vi lediga så ikväll får jag vara ute länge, skall sova vid Amanda typ :) Så skriver snart, babee's :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0