Dålig Uppdatering

Heeej, amanda här! Har vart jätte dålig uppdatering i helgen men har fullt upp och vart med kompisar, men nu är jag hemma hos min mamma med Jenna vi har just vart hemma hos henne med Emma men nu drog Emma hem. Hehe, imorgon ska jag va med Jenna vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar alltid på något. Men nu är allting skit i mitt liv, tack för ni som stöttar mig.

Förlåt, förlåt för allt som jag gjorde. Men det som hände fredagen den 27 november, det va ett stort misstag. Jag ångrar det, men det som är hänt har hänt. Jag kan inte göra något åt det, men jag vill att du ska veta att jag verkligen älskar dej och du betyder verkligen as mycket för mig. Jag ville att det skulle vara du och jag för alltid, du sa att det skulle va de. Men nej förlåt jag svek dej och nu tänker du inte ge mig en till chans som jag verkligen lovade att inte sumpa. Men du älskade inte mig tillräckligt nog för att ge mig den chansen, det är bara dags att gå vidare. Släppa taget, även om jag vet att det inte kommer gå. Men du är värd något mycket bättre än mig så hejdå älskling! Jag kommer sakna dej Elias Gillerfors.


/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0