Äntligen



Jag hissar långt hår? Men alltså, jag har en gång i tiden haft långt hår. Sen klippte jag av det, och nu växer inte mitt hår något mer, så just därför hissar jag en stort hiss till långt hår! säger en sak till er som har långt hår klipp inte av det, vad ni en tänker er så kommer ni bara ångra er!



Jag dissar folk som aldrig svarar på saker, haha det låter helt konstigt. Nej men tänk om man väntar på något och så svarar den inte på sms eller något? Vad fan har man mobil till annars, att man skall nå folk! Så varsegod att ha på dej den hela tiden, nej men att jag kom på att tänka på det här med att folk inte svarar är att min pappa inte svarar!! får damp på honom, jag är fan hungrig och han får fixa lite mat som han sa! Han står faktist aldrig för vad han säger, DISS TILL FOLK SOM INTE SVARAR & INTE STÅR FÖR VAD SOM SÄGER! UUSCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0