Amanda skriver!

Hejsan, verkligen förlåt för jag inte bloggat på ett tag nu men har intehaft tid och en massa. Men nu lovar jag att jag ska bli bättre på det, men är inte på riktigt "blogghumör" just nu för jag tror Lenea precis har åkt bort från Gotland och jag får inte tag i henne för tror hon sitter på båten. Och nu försöker jag få tag på hennes syrra och se vad som kommer få hända. Shit shit shit, jag är as nervös! Men Elias var här hos Jenna idag, fett mysigt. Sen drog han kanske för en halvtimme sen snart, för han skulle och träna. Men snart kommer Jennas pappa hem, sen ska vi på innebandyträning. Aja, men nu ska jag nog gå och kolla vad Jennifer gör och nu ropar hon på mig att jag ska komma. Men bloggar senare, pusssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0