21.19

Hejsan
Kom precis in med Jenna nu, vi har vart ute och träffat Max nu riktigt kul faktist! Men vi gjorde inte så mycket, satr på Lyckåkerskolan och typ skrattade? Haha, nej men vi gjorde inte så mycket vi pratade mest. Sen typ snackade vi om svininfluensan, hahaha Jenna är fett rädd för hon ska ta den imorgon och är rädd för att det ska göra ont och kan inte träna innebandy imorgon och på tisdag. Hehe, och jag kommer ta den på torsdag. Och sehär askul Jenna typ dör för du inte vill ta den, och jag ser typ fram emot att ta den.. Hahahaha!

Men imorgon då? Jag ska först gå i skolan vi har "temavecka" så ska typ först ha hemkunskap sen ska jag ha oregani elle vad det nu heter? Vet inte ens vad det är, men jag ska iaf ha det med Viktor och Max ifrån min klass (inte Max som jag va med nyss). Sen vid kvart i 4 ska jag iväg och rida lilla Ludde. Sen på Tisdag ska jag se på film hela dagen på "Bara Bea" tror jag den hette, sen på onsdag är vi lediga och då ska jag va med Elias ute i Vibble. Sen vet jag inte vad jag ska göra resten av veckan? Sådär nu fick ni lite koll vad jag ska göra under veckan..

Men nu ska jag vara lite social med min älskade lillasyster Jenna, så jag tror vi ska se film och mysa. Hahaha, och lilla Jenna vill ha något att äta. För hon tycker man blir hungrig av att tugga tuggummi, ööö okej? Men det har vi ju försig gjort mesta av kvällen tuggat tuggummi. Men alla bilder kommer i nästa inlägg från mig. Pussar! / A

 
Haha, kolla vad Maja skickade till mig? As länge sen ju.
Saknar dej gumman ! <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Saknar dig med amanda bästus! <3

2009-11-15 @ 23:58:10
Postat av: Amanda

älskar dej <3

2009-11-16 @ 18:30:43
Postat av: Maja

Och jag älskar dig <3

2009-11-16 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0