18.03

Heej, förlåt för dålig uppdatering idag men det har varit fullt upp. Först så gick jag i skolan idag, duktig som jag är. Och sen så försov jag mig lite för jag trodde jag började vid 8 så jag hann tyvärr inte blogga. Men sen när jag kom till skolan så sa dom att vi började vi 9, så jag och Engla gick runt lite överallt i stan. Sen så såg vi på film tydligen "Bara Bea" som typ bara handlade om sex.. Sen så snackade vi om filmen osv. Sen slutade jag vid 2, sen va jag på stan tills klockan 3 och vid 3 så gick jag ner till busstationen och träffade Jennifer min kusin. Och sen stog pappa där och väntade på oss så åkte vi hem till mig åt lite. Och sen hade jga brottom till stallet för skulle tida ut med Josefin vid kvart i 4 ju. Så vi körde hem Jennifer och åkte till stallet.. Sen red vi lite, Ludde va jätte pigg och stark. Sen åkte vi och hämtade Jennifer igen och hon ska typ va här tills klockan halv 9 för då har hon innebandyträning i Södervärn.

Och nu sitter vi och väntar tills maten blir klar, ska äta pasta med något, mums! Ajuste, jag ska rida Ludde imorgon eller på torsdag. Eller jag ska inte rida utan köra med Josefin, askul ju! Men sen ska jag nog så snart som möjligt bestämma mig om jag ska hyra eller bli fodervärd på honom. Hehe, jag vill ha honom!

Men nu ska jag vara lite social med Jennifer istället för sitta här och blogga och Jennifer klagar på när jag skriver fel, hahaha. Pussar / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0