12.08

Hej bloggen, jenna här nu. Amanda sitter och äter tacos och snackar med Otto i telefeon dom har typ snackat i en timme nu, och juste ja mina föreldrar är inte hemma dom är i stockholm och går på ikea fast dom kommer hem typ vid elva ikväll! Och jag skall ha lite myskväll med kompisar här hemma ju.

Dagen ser ut lite såhär för mig, kanske hockey'n och isåfall efter det måste jag verkligen gå på innebandyn i södervärn med laget och sälja det dära, rätt jobbigt men måste få pengarna ju till laget. Och sen ikväll ta hit lite kompisar chilla se på film, SKRÄCKFILM fett nice jue! & Amandas dag ser lika dan ut på kvällen, och nu på dagen skall hon provrida sin nya häst. Hon försöker tvinga mig nu att följa med, men det tänker jag inte. För det är så tråkigt, haha nej det är det inte men ingen lust idag. Och vet ni, jag har typ fått tix eller vad det heter? Jag blinkar typ 24/7 verkligen så här hårda blinkar också, as jobbigt. Och så har jag rivit mig själv i sömnen i mitt aniskte så har värsta ärret i mitt ansike, eller sår kanske man skall säga? Haha det svider och gör as ont hela tiden. Men jag kom på nu att jag nog skall skita i hockeyn för jag orkar inte cykla ända ditt fett långt, och orkar inte sitta i ishall som är skit kallt som man typ fryser i hjäl i fett ovärt tycker jag. Menmen, jag har lust att börja med hiss och diss kanske? Men jag påstår att jag inte kommer på någonting, men jag klagar och säger att saker är bra typ hela tiden? Kanske konstiga saker men ändån, det är som hiss och diss och varför inte skriva det på bloggen istället.

Och nu har jag inget att skriva mer, skall gå i dushen tror jag. Är as trött, men aja. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0