091116

Hejsan!
Jennifer stack vid 20 över 8 och sen dess har jag inte gjort något speciellt direkt? Jag har typ ätit mandariner, shit man blir typ beroende eller något seriöst? Men ah är fett trött, ska nog ta och sova snart. Hahaha, nej de ska jag inte för jag har askul ju. Men ska se vad jag ska göra imorgon? Först skulle jag ju ta det slappt och sen ville jag rida med Liv, men nej hon har feber.. Och sen skulle jag och Lenea rida men nej för hon ska typ prov rida en häst.. Blö, så de får nog bli att ta det lugnt men de är ju fett skönt.. :)

Ser verkligen ifram emot torsdag, brukar aldrig göra det eftersom skoldagen är fett seg. Men ska ju köra Ludde för först gången då så de ska bli askul. Har typ inget mer att skriva nu? Tog inga bilder idag heller, lite tråkigt faktist. Men jag hittar nog på något snart.

Puss / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0